עו"ד פורר: "בתיק אחר השופטים כבר היו מעירים לתביעה"

    אייל ראובן No Comments on עו"ד פורר: "בתיק אחר השופטים כבר היו מעירים לתביעה"

    עוה"ד דוד פורר במהדורת הבוקר, על משפט נתניהו: "השופטים צריכים להביע את דעתם בנושא הזה ולא לחכות לסוף. אם זה לא היה התיק התקשורתי הזה – השופטים מזמן היו אומרים את זה. זה קורה בתיקים אחרים"

    צילום: אסנת רום
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עורך הדין דוד פורר, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), על משפט נתניהו. "אלה אנשים בכירים לשעבר משירות המדינה שמעידים על חקירה מגמתית, סימון מטרות ושלא רצו לגלות את האמת בחקירה אלא את הראש של נתניהו. זה מה שעולה מהעדויות של עדי תביעה".

    "אתמול העיד דוד שרן שאמא שלו בת ה-85 נאלצה להגיע ללהב 433. מי עושה דבר כזה? בנוסף, אשתו הייתה במעצר בית ואמרו לו שיקחו את הילדים לרווחה", אמר פורר.

    הוא טען כי "השופטים צריכים להביע את דעתם בנושא הזה ולא לחכות לסוף. אלה דברים כל כך קשים שהגיע הזמן שהשופטים יביעו עמדה. כבר נעבר הקו. אם זה לא היה התיק התקשורתי הזה – השופטים מזמן היו אומרים את זה. זה קורה בתיקים אחרים".

    "אם העדים מעידים שאיימו עליהם, מה השופטים חושבים? גם להם יש משפחות. איך אנחנו יודעים מה מניע אותם?", תהה.

    הוא שב והדגיש: "חקירת האם בעיני זה קו אדום שאי אפשר להיות אדיש לגביו. אמא בת 85 שנאלצת לבוא למשטרה – אני לא יודע להשלים עם זה".

    על הבקשה להכריז עד עוין: "זו הייתה בקשה לא תקינה בשלב מאוד מוקדם, והיא באמת נדחתה. זה שעד אומר שהוא מרגיש תחת איום לא הופך אותו לעד עוין. אבל בסוף זה לא כזה דרמה עד עוין או לא".



    0 תגובות